Capital tour Washington DC

8 juli 2023 - Washington D.C., Verenigde Staten

Vandaag een fiets tour gemaakt met een gids. Heen zijn we met een uber taxi gegaan. De gids stond al te wachten en wat een geluk, wij waren de enige. Wij kregen dus een Prive tour.

IMG_3925

Wij hebben alle high lights gezien

* Capitool * Kennedy monument * FBI gebouw * Jefferson monument *Washington Monument * Witte huis * Supreme Court.

Heel veel foto’s gemaakt, na de tour zijn we wat gaan eten. Aangezien het ook ging regenen was dit een mooi alternatief.

Na het eten zijn we terug gelopen naar het National Museum of Natural History geweest. Zoveel te zien en zo groot.

IMG_3928

Tijdens de tour hadden we de tip gekregen dat president Biden dit weekend weg zou gaan per helikopter. Dit zou te zien zijn vanaf het park achter het witte huis. Er zouden drie helikopters komen waarvan er twee door vliegen en een Biden zouden ophalen, bij het opstijgen zouden de andere twee helikopters weer aansluiten, zodat het niet duidelijk is in welke helikopter hij zou zitten. Dit wilde we graag zien, echter toen we daar naar toe wilden gaan werd alles afgesloten.

Veel gefietst/ gelopen vandaag, erg warm. Einde van de dag doodmoe met de metro naar het hotel terug gegaan (was een beetje lastig uitvogelen, en het is gelukt) blij dat we konden douchen.

super leuke en lange dag gehad