Van Washington naar Canada

9 juli 2023 - Niagara Falls, Canada

Deze dag vroeg opgestaan om de huurauto te gaan halen. Samen zijn Xander en ik gaan lopen naar union station om de auto te halen. Tijdens onze wandeling veel dakloze/ drugsverslaafden tegengekomen en verbaasd dat zo vlak naast het witte huis.

ook leuke plekjes tegen gekomen tijdens het wandelen.

5a7390db-0fae-4c89-a223-e26f7a31d112

eenmaal aangekomen bij het verhuurbedrijf was er geen auto, we konden later op de dag terug komen. Toen we later terug kwamen was er wel een auto. Dus op naar Canada helaas na 30 km konden we geen gas meer geven en zijn we een afslag eraf gegaan.

de auto kunnen parkeren op een plek langs een provinciale weg. Naast ons stopte een brandweerauto. Xander vroeg om hulp en vanaf dat moment zijn we super geholpen. Hij heeft voor ons gebeld en uiteindelijk weten te regelen dat er een nieuwe huurauto werd geleverd. Dit alles duurde bij elkaar zeker 5,5 uur geduurd. Gelukkig werden we gastvrij ontvangen op de kazerne, hebben daar gegeten en gedronken.

IMG_395277b948c6-0895-4a97-b96f-4f52f0e697d5

Uiteindelijk kunnen rijden naar Canada waar we in het Hilton rond 0.45 aan kwamen.